rohaila's FotoPage

By: rohaila abdul razak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Thursday, 27-Dec-2007 06:41 Email | Share | | Bookmark
Caught in the act 2

 
 
 
View all 7 photos...
Sambungan dr Part 1...

Kejadian-kejadian ini berlaku semasa ketiadaan ibu di rumah kerana menghadiri kursus 4 hari di PD...abg ngan adik tinggal bersama ayah di rumah dan maira terpaksa ditinggalkan dirumah pengasuh (sebelah rumah) sbb ayah tak mampu nak handle 3 org serentak... hanya ibu saja yg mampu melakukan tugasan tersebut....(see...kaum ibu sebenarnya adalah drpd kalangan super duper woman...!! )

and look what happen....











Apa yang mampu ayah buat??? ambik gambar dan tunjuk pada ibu bila ibu balik...hehehe...



Sunday, 23-Dec-2007 09:37 Email | Share | | Bookmark
Abg Chaq kawin

 
 
 
View all 7 photos...


Wednesday, 12-Dec-2007 09:23 Email | Share | | Bookmark
Lumut trip

 
 
 
View all 14 photos...
Sebenarnya tujuan asal trip ini adalah utk menghadiri konvo alang... kebetulan pula serentak ngan jemputan paksu utk kenduri masuk rumah baru kat Lekir..(amboi ....paksu ...besarnya rumah.....banglo nampak......hehehe.. )..sblm bertolak ke Shah Alam (konvo uitm) sempat la jugak pusing2 kat bandar Lumut tu....kat Jeti nak ke Pulau Pangkor...mcm rombongan Che Yah je sbb yg pakat2 pakai baju kurung tu sbb nak ke rumah kenduri lps ni...... ...so...di bandar Lumut tu....rombongan pun terpecah dua...satu ke Shah Alam...dan satu blk ke utara.... tak sempat nak ambik gambar rumah paksu..kalau tidak poleh pastekan kat sini...maybe next time...


Sunday, 25-Nov-2007 05:58 Email | Share | | Bookmark
Aidilfitri 2007

Kaum bapa sedang menunggu kaum ibu bersiap
sempat lagi bergaduh di pagi raya...hmm.
maira menggayakan baju pemberian auntie ida...makacih auntie...
View all 35 photos...
Raya thn ni giliran beraya di Pulau Pinang. Raya ketiga baru la balik ke Terengganu....on the way tu... waduh...jem nye... thn ni...diorg dpt duit raya boleh thn jugak kalau nak dibandingkan dgn thn sebelumnya....dan ini adalah kali pertama kami beraya berlima...hmmm..tak sangka yek..pejam celik..pejam celik..dah berlima ahli keluarga ku...alhamdulillah...inilah yg dikatakan rezeki dr Allah...pagi2 raya setelah ayah blk dr masjid..bermulalah aktiviti pusing kampung..hehe...ini lbh kpd melawat tok2 sedara..mak2 sedara yg berada disekitar rumah dahulu...setelah dah setel dlm kg...barulah lawatan diperluaskan lagi ke saudara2 yg berada di luar daerah...

Raya ke 3..blk T'ganu..mlm sblm blk tu..Hazeeq demam teruk..sampai lembek masa on the way tu...hazeem masih maintain...dah sampai T'ganu...Hazeeq masih lg demam...besoknya..dia dah ok...dan aktif semula...tup..tup...Hazeem pulak demam...aduh..raya di T'ganu dipenuhi dgn aktiviti merawat...tak sempat nak gi mana2..hanya sempat melawat 1-2 saudara...pastu dah blk alor star...sempat jln2 kat Batu Burok je...Maira je yg sihat dan ceria sepanjang cuti aidil fitri....




Sunday, 4-Nov-2007 07:00 Email | Share | | Bookmark
Caught in the act 1

 
 
 
View all 4 photos...
Ini adalah antara projek-projek yang dilakukan yang sempat dirakam kan oleh lensa kamera... ...projek-projek ini bukan sahaja melibatkan si abang2 sahaja..malahan si adik yg kecil pun turut sama menjalankan projeknya sendiri...


Kejadian ini berlaku di rumah atuk semasa semua org tgh sibuk menyediakan hidangan tengah hari...akibat dikenakan larangan masuk ke dapur, maka...sbg tanda protes...mrk bekerjasama menconteng satu sama lain...turut sama di conteng adalah lantai rumah atuk....


Ini projek Maira seorg diri...tanpa gangguan drpd abg2...hai..boleh tahan jugak anak dara ni bila menyepahkan mainan....well....siapa guru2nya....abg2 jugak.....!!!


Hazeeq bersendirian hari ini...Ini adalah kerana Hazeem masih belum bgn tidur...apa2 pun...with or without adik...projek tetap jalaaannnn.......


"eh..eh....cammana kita nak masuk ni....mcm tak muat je....duduk kat luar je la.....hehehe....sengih kat ibu..ibu tgh ambik gambar tu...!"



[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net